Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Cuijk, Nederland van Lyanne Sanden - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Cuijk, Nederland van Lyanne Sanden - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek

Blijf op de hoogte en volg Lyanne

05 Februari 2014 | Nederland, Cuijk

Na maandenlang ernaar uit te hebben gekeken, gaat het morgen dan toch echt gebeuren. Ik vertrek voor een half jaar naar Zuid-Afrika. De afgelopen maanden heb ik veel moeten regelen, voorbereidingsbijeenkomsten, visum aanvragen, Afrikaans leren, inentingen halen enz. maar uiteindelijk staan nu de koffers (stampvol) ingepakt klaar. Ik heb ontzettend veel zin om te gaan, maar het is wel spannend allemaal.

We vliegen morgenochtend om 10.20 uur vanaf Düsseldorf en als het goed is komen we vrijdagochtend om 09.10 uur aan in Kaapstad. Daar worden we opgehaald, gaan we eerste inkopen doen en naar ons huisje. Als het goed is hebben we in het huisje internet, dus ik hoop binnenkort wat foto’s te plaatsen van mijn verblijfplaats het komende half jaar en mijn eerste indrukken te vertellen.

Tot het volgende verslag!

  • 05 Februari 2014 - 21:05

    Anne:

    Lieve Lyanne!

    Leuk dat je waarbenjij.nu hebt aangemaakt, ik ga je volgen!
    Ik wens je megaaaaa veel plezier in Kaapstad

  • 09 Februari 2014 - 11:51

    Diny:

    Hoi Lyanne,

    Ook wij gaan je volgen via waarbenjij .nu, erg benieuwd naar wat je allemaal gaat meemaken en zien in Zuid- Afrika. Kijken uit naar je volgende verslag. Groetjes Lamber en Diny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Cuijk

Zuid-Afrika

Recente Reisverslagen:

24 Juni 2014

Bye bye Grabouw

01 Juni 2014

De tijd vliegt

06 Mei 2014

De kleine rondreis

10 April 2014

Stage

20 Maart 2014

Uitstapjes
Lyanne

Actief sinds 29 Jan. 2014
Verslag gelezen: 558
Totaal aantal bezoekers 5481

Voorgaande reizen:

06 Februari 2014 - 16 Juli 2014

Zuid-Afrika

Landen bezocht: